KONKURSY

”Tu czy tam – pokaż, jak czytasz!” – startuje II edycja konkursu dla Internautów

Macie ochotę na konkurs? Jeśli tak to mamy dla Was propozycję…

Empik zainaugurował kolejną odsłonę akcji promocji czytelnictwa i konkurs: „Tu czy tam – pokaż, jak czytasz!”. Do 17 kwietnia za pośrednictwem  aplikacji na profilu Empiku na Facebooku, Internauci mogą umieszczać zdjęcia, poprzez które demonstrują innym, że książka stale im towarzyszy – w różnych miejscach, sytuacjach, że stanowi nieodzowny gadżet w ich życiu, że lubią się z nią „obnosić” – że są dumni z tego, że czytają. Poprzez akcję „Tu czy tam” pokazują, że lekturze można oddawać się wszędzie, bez względu na czas, miejsce i pogodę! Zadaniem uczestników konkursu jest przedstawienie siebie lub innych osób „przyłapanych” na czytaniu w najróżniejszych miejscach, kontekstach i sytuacjach, zarówno w tych najbardziej „popularnych” i „oczywistych” (np. w domowym zaciszu czy w środkach komunikacji miejskiej), jak i tych zaskakujących i niespotykanych… Jakich? Najlepiej ilustrują to zdjęcia z I edycji konkursu.

fot. Łukasz Stawikowski

fot. Marysia Sowińska

fot. Marcin Radwański

fot. Dariusz Radwański

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane przez pełne 4 tygodnie: od 21 marca do 17 kwietnia.
O wynikach pierwszego etapu konkursu zadecyduje popularność poszczególnych zdjęć wśród internautów – zgłoszenia, które uzyskają min. 20 głosów na „tak” zakwalifikują się do ścisłego finału. Spośród finalistów Jury konkursu nagrodzi 20 zdjęć, które uzna za najbardziej oryginalne
i pomysłowe. Wyniki zostaną ogłoszone 23 kwietnia – w Światowy Dzień Książki – za pośrednictwem fanpage’a Empik.com. Na pewno napiszemy o nich również u nas na blogu!

W konkursie można wygrać karty prezentowe Empiku o wartości od 50 zł do 1000 zł. Uczestnicy otrzymają też kody rabatowe na odbitki zamówione przez empikfoto.pl!

Weźmiecie udział w konkursie?

Udostępnij:

Zostaw komentarz

Dla weryfikacji, podaj brakujący składnik (liczbę) działania matematycznego: Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.